fredag den 1. januar 2016

Godt farverigt nytår

Kære dig 

Rigtig godt nytår - må det blive fyldt med glæde, kærlighed og nærvær. Og velkommen 2016!

Vi havde en skøn aften. Jeg havde Julius og Clara, da deres far havde vagt ved brandvæsenet. 
Vi fejrede aftenen på rigtig børnemanér med krudt, fjollerier, drinks og hygge med nabofamilien. 


Clara gik kold klokken 23 og Julius måtte kapitulere kl 23.30. 
Jeg skålede derfor nytåret ind med min eks kæreste og nu gode ven, Bo, og naboerne.

Det var den bedste aften jeg kunne ønske mig. Også selvom det har taget en halv dag at rydde op efter festlighederne og konfettihelvedet er næsten umuligt at komme af med. 


Nytårsmenuen var

Forret
Minitærter med avocado og squash fyld toppet med rejer og frisk dild - champagne til

Hovedret
Indbagt svinemørbrad med svampefars, rösti kartofler lavet af sød kartoffel og bagekartofler, rødløgskompot, hjemmelavet svampe/rødvinssauce og frisk mixet salat toppet med granatæblekerner. 

Dessert
Inspireret af Odense marcipan

Chokolade mønster plader med jordbæris imellem samt friske blåbær og ananas kirsebær


Vores chokolade bestod af 2/3 mørk og 1/3 lys chokolade, guld glimmer og hvide krymmel kugler. 

Natmad
Tapaspalette (den nåede vi ikke til af mæthed og træthed)

Hvad fik I at spise?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar