søndag den 20. december 2015

Den obligatoriske præsentation

Hejsa og velkommen til mit liv. Jeg håber du bliver hængende, selvom jeg selv til tider har lyst til at forlade det. For et øjeblik altså. 


Den svære præsentation

Kender du det? At skulle beskrive sig selv uden det bliver i stikordsform med navn, alder, bopæl, uddannelse, familiesammensætning.... 

Jeg er singlemor - til den eftertænksomme og kærlige Julius og den udadvendte og charmerende Clara - med rod i skufferne, vingummi på sofahynden og mindre god økonomi. Jeg er altid bagefter med de huslige pligter, og for at være ærlig... Så er jeg flintrende ligeglad, for jeg elsker alt andet ved min tilværelse. Friheden, selvbestemmelsen og kærligheden - også kaoset. 

Jeg er BiB kvinde, som elsker hver en delle på min krop. Kurvede kvinder er smukke - forståelsen for påklædning er bare vigtig. Men indpakningen er altid vigtig - uanset om man er slank eller kurvet. 


Jeg elsker at stå i køkkenet og har en stor kærlighed til det italienske køkken. Jeg er en fløde gris. 
Jeg samler familie og venner ligesom i Italien og dækker gerne op til mange. Det har jeg altid gjort. 


Mit hjem er min hule - fyldt med kærlighed, plads og glæde 

Det var den korte præsentation. Resten kommer frem løbende. 

Hav en dejlig søndag

Pernille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar